تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 10:38
کد خبر : 9756

عرصه‌های طبیعی گیلان نیاز به پایش مستمر دارند

عرصه‌های طبیعی گیلان نیاز به پایش مستمر دارند

جارستان-مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:عرصه‌های طبیعی بیشتر ازگذشته نیاز به پایش مستمر دارند. ،محمدپور در جلسه محیط زیست گیلان به تبیین نقش نظارتی و حاکمیتی حفاظت محیط زیست پرداخت. وی با بیان سخنانی در خصوص رعایت مسئولیت پذیری اجتماعی همکارانش،از ایشان خواست وجدان کاری را در همه جنبه‌های انجام وظیفه شغلی مد نظر قرار

جارستان-مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:عرصه‌های طبیعی بیشتر ازگذشته نیاز به پایش مستمر دارند.
،محمدپور در جلسه محیط زیست گیلان به تبیین نقش نظارتی و حاکمیتی حفاظت محیط زیست پرداخت.

وی با بیان سخنانی در خصوص رعایت مسئولیت پذیری اجتماعی همکارانش،از ایشان خواست وجدان کاری را در همه جنبه‌های انجام وظیفه شغلی مد نظر قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تاکید کرد:عرصه‌های طبیعی بیشتر ازگذشته نیاز به پایش مستمر دارند.

وی از صدور احکام رفع تصرف اراضی تالش خبر داد و خاطر نشان کرد:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های سازمانی مبنی بر مبارزه با تصرفات عدوانی و پدیده زمین خواری در سطح مناطق چهارگانه محیط زیست در سال ۹۴ و ۹۵،بیش ۶۲ فقره پرونده به مساحت ۱۴ هکتار با عناوین تصرف عدوانی و ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

قربانعلی محمدپور تصریح کرد:تاکنون برای ۲۳ فقره پرونده حکم،بر رای رفع تصرف از اراضی ملی و ضبط اعیانات موجود صادر شده است و ما بقی پرونده ها هم در دست پیگیری و رسیدگی است.

وی گفت:عمده تصرفات صورت گرفته در منطقه حفاظت شده لیسار مربوط به ۱۰ سال گذشته بوده و تلاش برای رفع تصرفات صورت گرفته در مناطق جلگه‌ای،سواحل،میان‌بند و ارتفاعات و ییلاقات از جمله برنامه های راهبردی و در دست اقدام این اداره است.

ایسنا منطقه گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.